یه بهونه...

         

 

یه بهونه توی قلبم داره از عشقت می خونه 

نمی تونه بی بهونه تو رو از خاطر برونه 

 

یه ترانه واسه قلبت بسه که عاشق بمونی 

واسه ی این دل تنهام تا ابد بیای بخونی 

 

من و تو ساده نبودیم ولی با سادگی ساختیم 

با یه عشق بی اراده،رفتیم و از همه تاختیم 

 

یه نگاه بی نشونه داره با من هی می خونه 

قصه ی روشن فردا رو واسم کرده بهونه 

 

من نخواستم تو نخواستی به خدا خود خدا خواست 

دست ما رو توی دستش سر هم گذاشت و بر داشت 

 

دل من ساده نبودی ولی با سادگی ساختی 

کلبه ی ساده ی وصل و توی اون نگاه وحشی 

 

یه ترانه واسه قلبت بسه که عاشق بمونی 

واسه ی این دل تنهام تا ابد بیای بخونی 

 

من نخواستم تو نخواستی به خدا خود خدا خواست 

دست ما رو توی دستش سر هم گذاشت و بر داشت 

 

حالا باید توی این حس واسه تو همیشه باشم 

با همه حالی که دارم رنگ سادگی بپاشم 

 

 

                                                                         رازقی

نظرات 76 + ارسال نظر
عاشق سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:47

بابا رازقی دمت گرم دمت گرم اشکم در اومد
ای ول
شیطون تو هم عاشقی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ف.م عزیز جان
کامم اگر نمی دهی تیغ بکش بکش مرا
چند به وعده خوش کنم جان به لب رسیده را؟

سلام بر عاشق عزیز!اصلا قابل شما رو نداشت.ولی عزیز دلم شرمنده اما باید بگم که خوشبختانه و یا شاید متاسفانه تا امروز مزه ی عشق و نچشیدم.واسه همین یه روز یکی بهم گفت که قلبم از سنگه... اما باور کن که اینطور نیست...)-؛ رازقی

شاپرک:
آخی...رازقی جون راست میگی...
کی بهت گفته؟؟؟؟!!!!!!!!!
بگو چشاشو در بیارم.....!

FARYAD سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:54

واسه تسکین رازقی عزیز و این عاشق بیچاره که نمی دونم الان کجا هست که من نمی بینمش مینویسم

به تو عادت دارم
مثل پروانه به آتش
مثل عابد به عبادت
مثل زاهد به نماز
و تو هر لحظه که از من دوری من به چنگال شتابنده ترین باد بیابان سرگردانم
و به ویرانی "فاصله می اندیشم"
تو خودت می دانی در کتاب احساس واژه "فاصله" یک "فاجعه" معنا شده است
و تو می توانی به لبخندی این فاصله را برداری
و قلم دست تو هست
لحظه ها را دریاب
بابا شاپرک و رازقی یه کاری واسه این عاشق بکنید دیگه
لا اقل ببینید اصلا این خانوم " ف.م " میاد که حرفاشو بخونه

شاپرک:
ببینم....شما ها همه هم دیگه رو میشناسین که؟؟؟؟؟
دست شما درد نکنه....
این همه تحویل گرفتیمتون آخرش شدیم غریبه!

باششه چشم...
شما ها اول بگین کی هستین...بعد دونه دونه ف.م هاتون رو معرفی کنین...بعد دست جمعی میریم گل و شیرینی میخریم....بعد...................
به قول این آقا مصطفی ما....بادا بادا مبارک بادا....

مثل پروانه به آتش بودم که شدم شا...........

پیغامت رو گرفتم فریاد جان....منتظر به زودیت هستم...


رازقی:
فریاد شعر من غمگین بود؟!!!!
پس چرا خودم نفهمیدم!!!!!!!!!
اما شعر تو بی نظیر بود(-؛

farzaneh سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:58

salam khanume razeghi toke khodeto tike tike koni man dg fahmidam ki hasti na baba sheram baladi begi

شاپرک:
سلام جیگر....
باز که اشتباه گرفتی جانم....!

عاشق سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:58

ای فریاد شیطون بالاخره پیدات کردم
شاپرک مژدگونی بده تا بگم فریاد کیه

دم همتون گرم مخصوصا تو فریاد با اون شعر قشنگت

و اینکه ف.م دوست دارم

شاپرک:
عاشق جان دستت درد نکنه....
اگه تک تک اینارو معرفی کنی آخر این هفته برات میرم خواستگاری ف.م....باشه.....
مژده گونی ازین بهتر دیدی؟؟؟؟؟؟

farzaneh سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:59

rasti ashegh gofti behesh dusesh dari?

FARYAD سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:00

بابا عاشق جان دمت گرم بزار یه کم این شاپرک و بچزونم

فرزانه میشه بگی رازقی کیه؟

شاپرک:
دست شما درد نکنه....
حالا که این طور شد اگه ن.شته هاتو گذاشتم تو وبلاگ....
حالا ببین....
آخه من باهات چی کار کردم مگه؟؟؟؟؟
باشه......

عاشق سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:02

نه بابا فرزانه
به دختر جماعت بگی دوست دارم سرت سوار میشه

در این مورد در برخی مواقع موافقم!
البته نمی شه همه رو با یه چوب روند(اینم یه حرفیه!!!!!!!!!)...(-؛ رازقی

farzaneh سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:04

man mordam az fozoli akhe in f.m kie raeghi hamidas ghol midam

شاپرک:
فرزانه جان...
فکر نکنم حمیده زیاد ازینکه اینو نوشته خوشحال بشه....
جوابشو باید خودت بدی ها....
نه عزیز....
حمیده نیست....
اصلا حمیده بعد ازینکه یک ماه از ساخت وبلاگ شروع شده بود با خبر شد...در صورتی که رازقی از روز اول میومد وبلاگ...



رازقی:
ای داد بی داد.....کاراگاه گجت جون مادرت بی خیال شو.بی خود مردم و بد نام نکن.
تو این حق و نداری که فقط به این خاطر که حمیده دوست صمیمی شاپرک پس حتما من اونم!!!!!!!!!>-:

farzaneh سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:06

hala begu faryad kie

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟>-:

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:14

dastet dard nakone pas ma chera 3sale sare tarafemun savar nemishim?adam khodesh khu bashe hichki saresh savar nemishe

farzaneh سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:16

man az farda to tamame kelase 2nbale f.m hastam amaresho darmiarim bebinim payas ya na

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟>-:

سعید محمدی سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:47

دمت گرم دیگه عاشق جون حالا ما رو میپیچونی .
ایول بابا اصلا ازت انتظار نداشتم
کلی مایه گذاشتم راهنماییت کردم

به به جناب محمدی قدم رنجه فرمودین!به طور کلی خوش امدید.فقط یه سوال شما مشاور تشریف دارین؟اگه اره که بگین تا ما از شما دعوت به عمل بیاوریم تا کمی دوستان عزیز ما رو مورد مشاوره قرار بدین(-؛ رازقی

سعید محمدی سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:48

نمیتونن سوار شن . شما بلد نیستی بهشون کولی میدی

شاپرک:
جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پیمان سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:15 http://harf4del.blogfa.com/

سلام،
ساده بود و زیبا،و از اونجایی که سادگی خودش زیباست،پس زیبا بود و زیبا!

شاپرک:
سلام....
خوبی چیزای ساده اینه که....آدمو هیچ وقت خسته نمیکنه....


منم موافقم رازقی جان....
ساده و زیباست....مثل قلبت....

غریبه سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:29

یکی گفت منا میشناسه ولی فکر نکنم بتونین منا پیدا کنید ..عمرااااااا
عاشق جون من بیخیال شو پسر فایده نداره..الته امید داشته باش...نا امیدت نمیکنم
آآااخخ خسته ام دارم میرم......

شاپرک:
ببخشید....اشتباه گرفتم....
شما هم میخوای غریبه بمونی؟؟؟؟
باشه...
قبول....
همتون غریبه....

من با غریبه ها حرفی.....بگم؟؟؟؟؟؟؟

farzaneh چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:56

salam

شاپرک:
سلام فرزانه جون....خوبی؟؟؟؟

.... چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:57

سلام

........ چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:03

سلام

شاپرک:
سلام.......
فکر نکنم اسمت هم نقطه چین باشه دوست عزیز نه؟؟؟؟

farzaneh چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:08

kie hey mige salam shaparak injai?

رازقی چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:09

شاپرک جان سلام.این طرفا تشریف دارین؟

سلام...
خوبی؟؟؟؟
بابا چند روزه پیدات نیس...
دلمون تنگید...
حال کردی واسه شعرت عکس خودمو گذاشتم؟؟؟؟؟

farzaneh چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:13

razeghi 2ros begu ki hasti man ke midunam hamidei farda enghad mizanamet eteraf koni

شاپرک:
سلام فرزانه جون....
من که بهت توضیح دادم...این بیچاره حمیده نیست....
این اصلا حمیده رو تا به حال ندیده...


حمیده دلم واست میسوزه...

رازقی چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:14

شاپرک جان قاطی کرردی ها خودت نبودی درست من که بودم.راستی به حمیده گفتی؟

شاپرک:
وبو نمیگم عزیز....
یونی...!
یه هفتس نمیای...
آره گفتم...
الان تو راهه صدامو نداشت...
ولی یه چیزایی شنید حالش گرفته شد...

farzaneh چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:16

yani joz razeghi hichki inja nis neveshte 4nafar ke pas baghye ku

رازقی چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:18

باشه اگه دستت به من رسید هر کاری خواستی بکن.فقط می ترسم جدی جدی بری سر وقت حمیده و اونوقت...........

shaparak چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:19

یکیش منم دیگه!
سلام عرض کردیم که جگر طلا...

... چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:20

شما کاردانی هستید؟

شاپرک:
شما سه نقطه هستید؟؟؟
هر دقیقه نقطه هات آب میره که جانم...
خوش اومدی....
آره عزیز....
ما کار میدانیم....

farzaneh چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:21

are hamidaro mikosham farda age hamide bashe eteraf mikone age na ke dele shaparak misuze mige razeghi kie

شاپرک:
فرزانه جون دلت میاد دل منو بشکنی؟؟؟؟
تو که طاقت نداشتی منو ناراحت ببینی؟؟؟!!!!؟؟؟

رازقی چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:21

بچه ها شرمنده من بایر برم.به شما ها خوش بگذره.تا بعد بای

بای رازقی جان....
راستی...!
شعر جدیدت عالی تر بود....
شبت بخیر....
منم باید برم...

... چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:22

ایدی ندارین چت کنیم؟؟

شاپرک:
اسم این ......رو نیار....باشه....!
همین جا حرفاتو بگو عزیز....من که دارم میرم....
دوستان خداحافظ...
شب خوش...

.... چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:23

jbhfriends88@yahoo.com

... چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:24

شما تو کلوپ من عضو هستین؟
نظرتون چیه؟
به آیدی من پی ام بدین

farzaneh چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:26

Ahan to boro man farda khafat mikonam in noghte kie esm nadari janam chera hamatun cinderela shodin bayad lenge kafsh peyda konim bad shomaharo esmatono begid dg baba

فاطیما چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:28

فرزانه آیدی نداری چت کنیم؟

farzaneh چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:36

shaparak injai asabiam karet daram ah

فرزانه چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:51

من یکیو پیدا کردم که ف.م هست اما کار درستی نیست اسمشو کامل بگم حداقل میلتو بده آقای عاشق که میل بزنم بت ببینم همینو میخوای بچه تهرانه؟

خوب فرزانه جان می بینم که همچنان در حال کندو کاوی؟منو پیدا کردی؟خیلی دلم می خواست وقتی که به حمیده می گی که رازقی توئی چشکار می کنه؟ولی نشد)-؛ حالا چی گفت؟من بودم یا نه؟؟؟؟؟؟؟ (-؛ رازقی

FARYAD چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:55

سلام شاپرک
به زودی که فردا باشه نوشتم به دستت می رسه
آخه من با قلم کاغذ راحت ترم به خاطر همین طول کشید
ازم ناراحت نشو فقط دلم میخواد خودت پیدام کنی
آره من خیلی هارو میشناسم
اماعاشقو بیشتر از همه
چند سالی هست که با هم رفیقیم


سلام رازقی
خیلی باهالی از اینکه همه میخوان پیدات کننو نمی تونن حال می کنم من هر کاری که بتونم می کنم تا کسی پیدات نکنه


سلام سعید بابا تو کجایی؟

سلام فرزانه جان
ببخشید که گفتم هر کاری می کنم تا رازقی رو پیدا نکنی
اصلا تو خودت کی هستی هان هان زود تند سریع یالا
هی به دختر مردم گیر می دی

اگه بفهمی من کیم دست از سر کچل رازقی بر می داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام mr.bala zz
خوبی آخه من وتو که هر روز با همیم اینجا هم بهت سلام کنم
سلااااااااااااام سلام

و تو ای عاشق جان سلام
ای روزگار بسوزی عشق که می سوزونی
هی هی
آخی الهی بمیرم من میدونم تو چه عشقی به ف.م داری
می خوای من برم باهاش حرف بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا ف.م خانوم دوست داره دیگه امان از دست شما دخترا

سلام بر فریاد عزیز(-؛ خوبی داداش؟ای قربون ادم چیز فهم.تو زیاد خودتو نگران نکن هیچکس عمرا نمی تونه منو پیدا کنه(-؛ رازقی


شاپرک:
سلام...
ناراحت چیه دوست عزیز...
منتظر پستت هستم...
فقط نمیدونم چرا میخوای خودم پیدات کنم...
یه حدسایی زدم...ولی خب اگه خودت اعتراف کنی فکر کنم بهتر باشه...
چون میترسم یه بار صدمه ببینی...از معمار بپرسی میگه منظورم چیه...

عاشق چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:16

رازقی گل نمیدونم این دعاست که بگم عاشق بشی یا نفرینه آخه عشق تنها چیزیه که در عین زندگی میکشه و در عین مرگ زنده ای اینو تو دفتر فریاد خوندم لعدشم یه شعر نوشته بود که
گرچه تو تنهاتر از ما می روی
آرزو دارم ولی عاشق شوی
آرزو دارم بفهمی درد را
تلخی برخوردهای سرد را

بابا شاپرک ، سعید ، فرزانه فریاد عزیز دل
طابلو بازی در نیارید اسمشو اینجا نبرید
من خودم باهاش حرف زدم اون قاطعانه گفته نه و فعلا نمی خواد .... اما من منتظرم که اگه یه روزی خواست به کسی فکر کنه من باشم
خودشم میدونه که من منتظرم
فرزانه جان فکر کنم زدی به خال من که میل ندارم ولی فریاد میگه میتونی به میل اون با من حرف بزنی
m.faryad.k@gmail.com
رازقی جان هر کی گفته دلت سنگه خودش سنگه
اما فریاد که میگه دخترا همشون دلشون سنگه که من موافق نیستم
الهی دلت میاد ف.م حیوونی حتی از اینکه به من گفته نه ناراحت شده
فریاد تو لازم نکرده بری باهاش حرف بزنی تو همون فیلمتو بسازی بهتره
همشونو میشناسم اما آخه شاپرک جان فریاد رفیقمه البته خودش میگه اگه اسم من باعث میشه که تو به ف.م برسی بگو میبینی به این میگن رفیق
خوب دیگه حالا واسه ف.م نفسم مینویسم

صبر کن عاطفه دلگیر شود بعد برو
یاکمی از تو دلم سیر شود بعد برو
صبر کن طفلک نو خاسته عاشقی ام
زندگانی کند و پیر شود بعد برو
تازه از راه رسیدی به سفر فکر نکن
باش تا وقت سفر دیر شود بعد برو
صبر کن تا به نهان خانه ایمان و وفا
ذهن با وسوسه درگیر شود بعد برو
باش تا مرگ که در هجر تو محتاج وی ام
بهر من قسمت و تقدیر شود بعد برو
تازه عاشق شده ام من به دلم رحمی کن
باش تا عشق زمین گیر شود بعد برو

البته خوشگل خانوم اگه به شعر دقت کنی میگه اصلا نرو
به قول mr.bala
I LOVE YOU gora gor

شاپرک:
سلام...
باشه جانم اسمش رو نمیاریم...
خودت خواستی کمکت کنیم...
دیدی چه بچه های بامرامی اینجان...!
همه به فکرت بودن...
امروز خودم دیدم چیکار میکردن تا ف.م جانت رو پیدا کنن...

Mr.Bala چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:53

FARYAD یییی میخخخامت رفیق

Mr.Bala چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:56

به به از این آقا/خانم؟ عاشق خوشم اومد جون داداش خیلی باهالی

غریبه چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:14

سلام به همه
راستی شاژرک می خواست بگه که من با غریبه ها رفی ندارد..
درت میگم شاپرک؟؟
یعنی میخوای من برم و دیگه نام اینجا..


عاشق جون سلام
عزیزم بیخیال شو خان گفت نه دیگه اصرار نکن خودتا کوچیک میکنی یکمی مرد باش
یکمی غرور داشته باش ..این ادعا ها چیه ؟؟؟
هاااااااا...

Mr.Bala چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:15

salam gharibe

Mr.Bala چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:16

...................................... pekhhhhhhhhhhhhhhh

غریبه چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:18

خدایا چقدر غلط املائی دارم..
چقدر سوتی دادم..
نخندید.....
متاسفم
سلام به همه
راستی شاپرک می خواست بگه که من با غریبه ها حرفی ندارم..
درست میگم شاپرک؟؟
یعنی میخوای من برم و دیگه نیام اینجا..


عاشق جون سلام
عزیزم بیخیال شو خانم گفت نه دیگه <اصرار نکن خودتا کوچیک میکنی یکمی مرد باش
یکمی غرور داشته باش ..این ادعا ها چیه ؟؟؟
هاااااااا...

شاپرک:
سلام...
نترس عزیزم...
ما اینجا به دوستامون نمیخندیم...با دوستامون میخندیم...!
نه بابا عزیزم...
فقط میخواستم بگی کی هستی...
راحت باش...
اینجا رو آلاچیق خودت بدون...چون اینجا آلاچیق شماهاست...
خوش اومدی...

غریبه چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:19

علیکم سلام برادر خوبی عزیزم؟؟

غریبه چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:55

آهای همشهریا
هیچ کسی نمیخواد یه چیزی بگه.....

عاشق چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:24

سلام غریبه خانوم
همه می دونن که عاشقی کار دله گناه من نیست تقصیر دله
چی و بیخیال شم ؟
تو خودتم بودی همین حرفو میزدی؟
الهی عاشق شی مثل من بیفتی تو حول و ولا

ف.م جان سلام نمیدونم حرفامو میخونی
یا نه؟
اصلا شاید یکی از همین نا شناسا باشی
خلاصه فرق نداره من میخوام همه بدونن که دوست دارم همه بدونن تو ماهی
چون میسر نیست مارا کام او عشق بازی میکنم با نام او
تازگی ها داری حرصمو در میاریا واسه چی با این پسره هی گرم میگیری؟

تورو باید مثه گل نوازش کردو بویید
با هرچی چشم تو دنیاست فقط باید تورو دید

غریبه چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:09

عزیزم..
عاشقی پول میخوادو
زندگی پول میخواد.
زن پول میخواد
خرج داره
کار می خواد
داری؟؟؟؟؟؟؟
یا از جیب پاپا میخوری؟؟؟

المیرا چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:49

سلاااااام به همگی!!!
وای ببین چند روز نیومدم اینجا چه عشقولانه شده!!!!
خوش به حال خودم که نه عاشق کسی میشم نه کسی عاشقم میشه
آخه به دردسرش نمیرزه
بیخیال عاشقی، درسو بچسبین !!!!

Mr.bala چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:59


حسنک کجایی؟
گاو ما ما می کرد
گوسفند بع بع می کرد
سگ واق واق می کرد
و همه با هم فریاد می زدند حسنک کجایی...؟

شب شده بود اما حسنک به خانه نیامده بود. حسنک مدت های زیادی است که به خانه نمی آید. او به شهر رفته و در آنجا شلوار جین و تی شرت های تنگ به تن می کند. او هر روز صبح به جای غذا دادن به حیوانات جلوی آینه به موهای خود ژل می زند.

موهای حسنک دیگر مثل پشم گوسفند نیست چون او به موهای خود گلت می زند. دیروز که حسنک با کبری چت می کرد، کبری گفت تصمیم بزرگی گرفته است. کبری تصمیم داشت حسنک را رها کند و دیگر با او چت نکند چون او با پتروس چت می کرد. پتروس همیشه پای کامپیوترش نشسته بود و چت می کرد. پتروس دید که سد سوراخ شده اما انگشت او درد می کرد چون زیاد چت کرده بود. او نمی دانست که سد تا چند لحظه ی دیگر می شکند. پتروس در حال چت کردن غرق شد.

برای مراسم دفن او کبری تصمیم گرفت با قطار به آن سرزمین برود اما کوه روی ریل ریزش کرده بود. ریزعلی دید که کوه ریزش کرده اما حوصله نداشت. ریزعلی سردش بود و دلش نمی خواست لباسش را در آورد. ریزعلی چراغ قوه داشت اما حوصله درد سر نداشت. قطار به سنگ ها برخورد کرد و منفجر شد. کبری و مسافران قطار مردند.

اما ریزعلی بدون توجه به خانه رفت. خانه مثل همیشه سوت و کور بود. الان چند سالی است که کوکب خانم همسر ریزعلی مهمان ناخوانده ندارد او حتی مهمان خوانده هم ندارد. او حوصله ی مهمان ندارد. او پول ندارد تا شکم مهمان ها را سیر کند. او در خانه تخم مرغ و پنیر دارد اما گوشت ندارد او کلاس بالایی دارد او فامیل های پولدار دارد. او آخرین بار که گوشت قرمز خرید چوپان دروغگو به او گوشت خر فروخت. اما او از چوپان دروغگو گله ندارد چون دنیای ما خیلی چوپان دروغگو دارد.

به همین دلیل است که دیکر در کتاب های دبستان آن داستان های قشنگ وجود ندارد.

شاپرک:
هم جالب بود...هم قشنگ...هم تلخ...هم....

Mr.bala پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:01

برید حال کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد