بارون...

بارون قشنگی میاد... 

 

 

 

 

 

آسمون بغضشو خالی میکنه  

آدمو حالی به حالی میکنه 

 کوچه ها رنگ زمستون میگیرن  

شیشه ها بخار بارون میگیرن  

آدما چتراشونو وا میکنن  

گریه ی ابرو تماشا میکنن 

 نمی خوان مثل درختا تر بشن  

از دل قطره ها با خبر بشن  

نمی خوان بی هوا خیس آب بشن 

 زیر بارون بمونن خراب بشن 

 اما تو چتراتو بستی کبوتر 

زیر بارونا نشستی کبوتر 

 رفتی و سنگا شکستن بالتو 

 اومدی  هیچکی نپرسید حالتو  

بعضیا یا دشمن خونی شدن  

بعضیا غول بیابونی شدن  

بعضیا بهت میخندن  

بعضیا میگن که بارون کدومه  

بوی نم و شرشر بارون کدومه   

                                                                                    www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com

نظرات 11 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 http://www.archoekuchak.blogsky.com

آره خیلی قشنگه

غریبه شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:32

قشنگه
ولی وایه کسی که از پشت پنجره نگاش کنه..
واسه منی که از صبح زیرش بودم خیس خالی شدم اصلا قشنگ نیست
اصلا قشنگ نیست
امروز انقدر به خودم فهش دادم که

فرزانه یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 http://www.archoekuchak.blogsky.com

آپ کردم

سینا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:40 http://omide-ma.blogsky.com

انا لله و انا الیه راجعون
متاسفانه دیروز در چند نقطه از کشور آمریکا قرآن کتاب مقدس مسلمانان به آتش کشیده شد.این جنایت قرون وسطایی غرب را محکوم کرده و به همه مسلمانان تسلیت می گوییم.

فرناز یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:11

با حرفت موافقم غریبه
ولی دوست دارم یه بار حسابی زیر بارون خیس بشم

shaparak دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:27 http://www.me20r10ma.blogsky.com/

آخیییییییییییییش!
هفت خوانی بود واسه خودش این انتخاب واحد!
من ۲۱ واحد برداشتم...
دارم از ترس میمیرم...
میدونم جونی واسم نمیمونه...!



آهنگای این آلبوم محسن یگانه خیلی قشنگن...
امیدوارم شماها هم خوشتون بیاد...

غریبه دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:19

قشنگه
تو هم نگران نباش ایشالا همش پاس میشه

شاپرک:
ممنون غریبه جان...

فرناز دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:47

سلاااااااااااااااااااااااام بروبچز
الان رازقی بود میگفت چرا بروبچز رو ترکی نوشتم!!!
من انتخاب واحدم درست نشده
تنظیم شرایط محیطی۲ ظرفیتش پرشده . دیگه هرچی درس بوده برداشتم ولی باز واحد کم دارم


بقیه بروبچ شما چطور؟؟؟؟؟؟؟

فرزانه دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:15 http://www.archoekuchak.blogsky.com

خداروشکر انتخاب واحد تموم شد اما هر روز دانشگام

shaparak دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:30

گاهی مسیر جاده به بن بست می رود
گاهی تمام حادثه از دست می رود
گاهی همان کسی که دم از عقل میزند
در راه هوشیاری خود مست می رود
گاهی غریبه ای که به سختی به دل نشست
وقتی که قلب خون شده بشکست میرود
اول اگرچه با سخن از عشق آمده
آخر خلاف آنچه که گفته است می رود
گاهی کسی نشسته که غوغا به پا کند
وقتی غبار معرکه بنشست می رود
اینجا یکی برای خودش حکم می دهد
آن دیگری همیشه به پیوست می رود
وای از غرور تازه به دوران رسیده ای
وقتی میان طایفه ای پست می رود
هرچند مضحک است و پر از خنده های تلخ
بر ما هرآنچه لایقمان هست می رود
این لحظه ها که قیمت قد کمان ماست
تیریست بی نشانه که از شصت می رود
بیراهه ها به مقصد خود ساده می رسند
اما مسیر جاده به بن بست می رود

غریبه سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:14

این که درسته هیچ جایی بارون شمال نمیشه..
من خودم دور بودم
یه جایی که سالی فقط ۳ بار بارون میومدش
اون مو قعه خیلی دلم واسه بارون و شمال تنگ میشد
ولی بارون قشنگه که اذیتت نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد