نگاه آخر...

 

               تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 سلام به همه ی دوستان عزیز...  

 

راستش من خیلی وقت پیش (خیلی خیلی وقت پیش!) 

به یکی از دوستای خوبم قول داده بودم که شعر قشنگش رو تو وبلاگ بذارم... 

ولی... 

من همینجا از این دوست خوبمون به خاطر این تاخیر طولانی معذرت می خوام... 

یادم نرفته بود ولی خب....فکر کنم فرصت نشد...  

  

.....جان...

اون موقع گفتی اسمتو ننویسم... 

حالا اگه اومدی وب و خواستی اسمتو می نویسم....   

بازم شرمنده به خاطر بدقولی... 

 

                                                                                          shaparak   

              تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net 

  

 

 

 

 

 عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی                                                                                     

                       تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net 


اومدم یه بار دیگه نگات کنم 

 واسه ی آخرین بار صدات کنم  

 

خب میگی چی کار کنم،سرنوشت اینطوریه 

گاهی عشق سرش میشه ، گاهی هم منطقیه 

 

آره آره منطقی ، منم آدمم دیگه

یعنی چی ، هر جا میری میگی اون دروغ میگه 

 

یادته اون روز تو به من گفتی فروغ

آخه اسم من فروغه ، حالا من میگم دروغ؟ 

 

یادته خیانتت به یه دختر ، زیر بارون 

  یادته من تو رو دیدم با یکی شون تو خیابون 

 

نه دیگه یادت نمیاد توی فصل سرد  پاییز 

 بردیش اونو توی جنگل ، کردی برگاشو تو ریز ریز 

 

حالا من باید بسوزم ، حالا من باید بسازم

 اون همه عشق تو چی شد که حالا بهش نبازم 

 

اون همه حرفای نازی که شنیدم از زبونت

 همشون دروغ بود و من ساده خوردم گولت 

 

حیف اون روزای عمرم که پیشت نشسته بودم

  حیف اون همه قسم ها که واست شکسته بودم 

 

آره من گولتو خوردم ، توی بارون زیر مهتاب

شدی اما یه بهونه واسه دیدنت توی خوابم 

 

مردم هم فکر میکنن که تو چه خوبی و نازی

 دیگه اونا نمیدونن ،عشق شده واست یه بازی  

 

میگن آدما یه وقت،یه خطایی ام گدایی می کنن 

 اما تو خود خطایی و فرشته ها هم خوب می دونن  

 

نه دیگه من نمی تونم،پیش تو بمونم اما 

 تو رو خدا جون هر کی،نریز تو بیهوده برگا  

 

گر چه می دونم خدا گفت واست بی ارزشه 

 ولی جون هر کی می خوای نذار بدترم بشه  

 

انگاری تو خون رگ هام،شمع اننتغام می سوزه 

 وقتی از یادم تو میری یکی قلبمو میدوزه 

 

می دونی ،ستاره هام واست یه خوابی می بینن 

 انگاری که سر تو رو چوبه ی دار می چینن  

 

تو حالا تیکه شدی تو قلب هر دخترکی  

هر یه تیکه تم شکسته ،توی قلب طفلکی  

 

نه انگار که هیچ وقت تو یکی درست نمی شی 

واسه من نه،واسه اونم،تو همون چشمای همیشه  

 

حالا زندگی واسه من شده یه جهنم و بس 

تو یکی بروی امید و نمونده واسه من کس  

 

سرنوشت من و تو،جدایی فقط همین   

 الهی نابود شی و جمع بشی از روی زمین     

 

                                                                             ....s

  

                                                                                                               

                     تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net 

 

                                                                                                          عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

نظرات 8 + ارسال نظر
shaparak پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:24

از پروانه پرسیدند : این همه رنگ برای چیست با این عمر کوتاه ؟
گفت : برای یک پرواز کوتاه !

سعید محمدی پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:04 http://jbhun.blogfa.com

شعرش قشنگ بود مرسی .
اگه خاستی اسم منو جاش بنویس

فرزانه پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:46 http://www.archoekuchak.blogsky.com

کاش میدونستیم این دوست عزیز کیه اما فکر کنم استعداد بیشتری دارن تا شعرایی بنویسن که یه کم متفاوت تر باشه مطمئنا اینا حرف دلش نیس منظور دلشه پس بهتره حرف دلشو بنویسه نه استنباطی که از دلش داره

فرزانه پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:59

حالم خیلی بده اونقدر بد که سرم ناجور گیج میره فکرم درس کار نمی کنه دارم دیوونه میشم
خدایا کمکم کن

شاپرک:
چی شده فرزانه جان؟

سعید محمدی جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:23 http://jbhun.blogfa.com

دکی باز چی شده ابجی .

من چند روزه که بیخابی میکشم تو چرا حالت ناجوره

دیگه داری حال گیری میکنی ها .

شاپرک:
گریه دکتر؟؟؟؟
شما دیگه چرا؟؟؟

سعید محمدی جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 http://jbhun.blogfa.com

اشک شوق بود

سعید محمدی جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 http://jbhun.blogfa.com

بازم که من تو لینکدونی شما هستم .

باید از من مجوز میگرفتین . فردا که اومدن وبتون رو بستن بعد نگی که نگفته بودی .

شاپرک:
باشه حالا که اصرار میکنین من لطف میکنم پاکش میکنم...
این افتخار رو ازتون میگیرم...

سعید محمدی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:31 http://jbhun.blogfa.com

دکی ! چرا منو از لینکدونیتون پاک کردین ؟
حداقل به من خبر میدادین که من هم شما رو لینک نکنم دیگه . عجب دورو زمونه ای شده ها

شاپرک:
ایییییی خداااااااااااا!
من از دست شما چیکار کنم دکتر!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد