پیغام گیرهای...چند تا شاعر...!!!

 

                                     

 

 

پیغام‌گیر سعدی 

از آوای دل انگیز تو مستم
نباشم خانه و شرمنده هستم
به پیغام تو خواهم گفت پاسخ
فلک گر فرصتی دادی به دستم 



پیغام‌گیر فردوسی 

نمی‌باشم امروز اندر سرای
که رسم ادب را بیارم به جای
به پیغامت ای دوست گویم جواب
چو فردا برآید بلند آفتاب  



پیغام‌گیر خیام
این چرخ فلک، عمر مرا داد به باد
ممنون تو‌ام که کرده‌ای از من یاد
رفتم سر کوچه، منزل کوزه فروش
آیم چو به خانه، پاسخت خواهم داد 



پیغام‌گیر منوچهری
از شرم، به رنگ باد باشد رویم
در خانه نباشم که سلامی گویم
بگذاری اگر پیام، پاسخ دهمت
زان پیش که همچو برف گردد رویم 



پیغام‌گیر مولانا
بهر سماع از خانه‌ام، رفتم برون، رقصان شوم
شوری برانگیزم به پا، خندان شوم، شادان شوم
برگو به من پیغام خود، هم نمره و هم نام خود
فردا تو را پاسخ دهم، جان تو را قربان شوم! 



پیغام‌گیر باباطاهر
تلیفون کرده ای جانم فدایت
الهی مو به قربون صدایت
چو از صحرا بیایم، نازنینم
فرستم پاسخی از دل برایت 



پیغام گیر نیمایوشیج 

آی آد م ها!
که اندرپشت خط
درانتظارپاسخی هستید !
یک نفرهم ،اینک اندر خانه ی مانیست!
که پاسخ گوی الطاف شماباشد.
اگربادست وپای دائم ازچنگ فضای سرخ ناامنی
واین دریای تندوتیره وسنگین که می دانید
رهاگشتم
وسوی خانه برگشتم
سلامی گرم خواهم داد درپاسخ
محبت های بسیارعزیزان را... 



پیغام‌گیر حافظ
رفته‌ام بیرون من از کاشانه‌ی خود غم مخور
تا مگر بینم رخ جانانه‌ی خود غم مخور
بشنوی پاسخ ز حافظ گر که بگذاری پیام
زان زمان کو باز گردم خانه‌ی خود غم مخور ! 

 

                                                                                                                shaparak

نظرات 12 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:36 http://omide-ma.blogsky.com

عالی بود.
مشاعره شخصیت‌های سیاسی

کامران دانشجو:

نمره بیست کلاسو نمی‌خوام

بهترین هوش و حواسو نمی‌خوام

محمدرضا باهنر:

هنر نزد ایرانیان است و بس

بدین‌ بوم و برزنده یک تن مباد
مرضیه وحیددستجردی:

زن خوب فرمانبر پارسا

کند مرد درویش را پادشا

محمد عباسی - وزیر تعاون:

اگر خواهی شود ایران چو ژاپن

تعاون کن تعاون کن تعاون

وزیر ارتباطات:

گوشی رو وردار تا صدات یه ذره آرومم کنه

این نفسای آخر دلم داره جون می‌کنه

محمد خاتمی:

به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند

که تو در برون چه کردی که درون خانه آیی

سعید محمدی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:46 http://jbhun.blogfa.com

بابا ایول ترکوندی این پستتو .

چرا زودتر از این پست ها نمیزاری .

شرمنده رازقی که بهت گفتم فضول

شاپرک:
بهش میگم ببخشتت دکتر...
حرف منو گوش میکنه...

آشنا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:11

هرچه زدم بی تو دلم وا نشد / جز تو کسی باب دل ما نشد
هرچه پرستو شدم و پر زدم / هم نفسی مثل تو پیدا نشد

shaparak دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:56

dax عزیز...

شما نمیخواستی خودتو معرفی کنی؟؟؟
آره میشناسیمش...

مهربونی از خودته جانم....

المیرا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:33 http://musicforever.blogfa.com

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت
همه کس طالب یارند چه هشیار و چه مست
همه جا خانه عشق است چه مسجد چه کنشت
سر تسلیم من و خشت در میکده ها
مدعی گرنکند فهم سخن گو سر و خشت
نا امیدم مکن از سابقه لطف ازل
تو پس پرده چه دانی که که خوبست و که زشت
نه من از پرده تقوا به در افتادم و بس
پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت
حافظا روز اجل گر به کف آری جامی
یکسر از کوی خرابات برندنت بهشت

فرزانه سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:10

منم اره

سعید محمدی سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 http://jbhun.blogfa.com

کی اینجاست که نوششته ۸ نفر انلایننن؟

سعید محمدی سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 http://jbhun.blogfa.com

تازه سر شبه .من نمیدونم شماها چرا اینقدر زود تعطیل میکنین میرین .

شاپرک:
................!!!!!!!!!!!
سر شب؟؟؟؟!!!!!
من خودم ۴ خوابیدم ولی فکر نکنم سر شب بودااااا!!!!!!!

سعید محمدی سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 http://jbhun.blogfa.com

نوچ . مثل اینکه همه پارسی هستند کسی جواب نمیده .

شاپر نمیخاد بگیی ککه منو ببخشه تو فقط تمام کامنتهاییی منو اصلاح کنن

سعید محمدی سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 http://jbhun.blogfa.com

من شرمنده ام . از این مزخرفاتی که امشب نوشتم .

NaEeM چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:01

پیغام گیر خودت چیه . ها ؟‌

NaEeM چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:03

unblivable
Always said I would know where to find love
Always thought I'd be ready and strong enough
But sometimes I just felt, I could give up

But you came and you changed my whole world now
I'm somewhere I've never been before
Now I see, what love means

It's so unbelievable and I don't wanna let it go
Its something so beautiful, flowin' down like a waterfall
I feel like you've always been forever a part of me
And it's so unbelievable to finally be in love
Somewhere I never thought I'd be

In my heart, in my head it's so clear now
Hold my hand, you've got nothin' to fear now
I was lost and you've rescued me somehow

I'm alive I'm in love you complete me
And I've never been here before
Now I see, what love means

It's so unbelievable and I don't wanna let it go
Its something so beautiful, flowin' down like a waterfall
I feel like you've always been forever a part of me
And it's so unbelievable to finally be in love
Somewhere I never thought I'd be

When I think of what I have and this chance I nearly lost
I can't help but break down and cry
Ooh yeah, break down and cry

It's so unbelievable and I don't wanna let it go
Its something so beautiful, flowin' down like a waterfall
I feel like you've always been forever a part of me
And it's so unbelievable to finally be in love
Somewhere I never thought I'd be

Now I see, what love means

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد