سلام...  سلام....  سلام..... 

من اومدم 

بابا کجاین پیداتون نیست؟ 

پاشو بدو بیا که رازقی جونت 

برگشته!!!!!!!!! 

 

همش ۲ روز نبودم انگار قوم مغول حمله کرده بود این چه وضعیه که راه انداختین؟؟!! 

منو باش که فکر می کردم تا حالا جای منم دادین به یکی دیگه... 

 

چرا عین تحریم زدگان گوشه نشین شدن 

خوب...چون فعلا وضعت خودم معلوم نیست قول و قرار نمی ذارم تا تو یه موقعیت مناسب دوباره همتون دور هم جمع م کنم. 

 

                                       قربون همه        رازقی

نظرات 13 + ارسال نظر
فرناز چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:49

سلام سلام صدتا سلام
نه مثل اینکه پاقدمم خوب بود رازقی جون !!!!!!!
و همینطور تهدیدم کارساز بود. چون دیروز گفته بودم که اگه رازقی نباشه منم نمیام!!!!!!!!
خوشحالم که اومدی!!!!!!!
یهالله زود تند سریع توضیح علت تاخیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگی یا بیام...

فرناز چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:54

سلان سلام صدتا سلام
نه مثل اینکه پاقدمم خوبه رازقی جون!!!!!!!
و همینطور تهدیدم کارساز. چون دیروز گفته بودم من بدون رازقی نمیام!!!!!!!!!!!
خوشحالم که دوباره اومدی
یالله زود تند سریع توضیح علت تاخیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگی یا بیام...

سینا چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:40 http://omide-ma.blogsky.com

سلام
رازقی بخواند:
اولا من خودم طرفدار فضای باز سیاسی هستم و با هیچ یک از دو گروه بجز افراطیون هر دو جناح مشکل ندارم.(هرچند خودم کمی چپ می زنم)
ثانیا حماس ما رو ضایعه نکرده و.تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست "محمود عباس ابومازن "این کار رو کرده.واسه اینکه متن رو بخونی برو به این آدرس
http://212.58.253.67/persian/world/2010/09/100905_an_ahmadinejad_palestinians.shtml

ثالثا دوباره به فضای وب خوش آمدی.
رابعا خداحافظ

غریبه چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:02

خدا را شکر داره کم کم راه میوفته
فرناز خانم ما که دستمون به این رازقی نمیرسه شما که میرسه یکم گله کنید

فرزانه چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:13 http://www.archoekuchak.blogsky.com

سلام به به رازقی خان فرناز جان یهو میرید یهو میاید من که همیشه هستم در خدمتیم دوستان

رازقی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:32

ای بابا دوستان خونسرد باشید باشه فرناز جان می گم کجا بودم ولی به وقتش(-؛
غریبه جان دستت درد نکنه که تو این مدت بودی!
کارو بار چطوره؟(-؛
سلام فرزانه اره چقدر خوبه که تو همیشه هستی(-؛

رازقی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:38

ای بابا اقا سینا خالا واسه چی دعوا می کنی من یه چیزی گفتم شما بیخیال
در ضمن مرسی که به ما سر می زنی

غریبه پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:47


سلام شکر خدا میگذرونیم.خسته شدم

مصطفی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:20 http://jbh-boy.persianblog.ir/

خیلی خوب شد برگشتی..به جون خودت من که هر روز اینجا منتظرت میموندم..خیلی دلم واست تنگ شده بود!!..البته خبرش رسید که کجا بودی

شاپرک:
پس من چی آقا مصطفی...؟!

رازقی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:54

با منی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
کجا بودم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

فرناز یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:00

سلاااااااااااااااام
اااااااااااااه حالا من غریبه شدم و نمیگی کجا بودی رازقی. باشه باشه ما نامحرم .....
من خونسردم حالا میگی کجا بودی یا ...... یا همونی که خودت میدونی!!!!!!!!!!!!!
البته فکر کنم فقط من از همه جا بیخبر بودم و هستم... من که میام رشت... فقط واستا... اگه شجاعی میمونی تا بیام.

فرناز یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:06

حالا وقتش کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زودتر بهم اطلاع بدی چون باید وقت قبلی هم داشته باشی دیگه . آخه این روزا سرم خیلی شلوغه !!!!!






شوخی کردما ولی تو جدی بگیر!!!!!!!!

فرناز پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:08

آقای رازقی خان نگفتی وقتش کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟
زود تند سریع.... وگرنه همونی که خودت میدونی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد