شبی مجنون...

 

 

     

 

 

 

یک شبی مجنون نمازش را شکست بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود فارق از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او پر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب... از چه خوارم کرده ای بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای وندر این بازی شکستم داده ای

نشتر عشقت به جانم میزنی دردم از لیلاست آنم میزنی

خسته ام .. زین عشق دلخونم مکن من که مجنونم ... مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم این تو و لیلای تو ... من نیستم

گفت ̎ ای دیوانه لیلایت منم در رگ پیدا و پنهانت منم

سالها با جور لیلا ساختی من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت ا نداختم صد قمار عشق یکجا باختم

کردمت آواره ی صحرا نشد گفتم عاقل میشوی اما نشد

سوختم ... در حسرت یک یاربت غیر لیلا بر نیامد از لبت ...

روز و شب او را صدا کردم ولی دیدم امشب با منی گفتم بلی

مطمئن بودم به من سر میزنی در حریم خانه ام در میزنی

حال این لیلا که خوارت کرده بود درس عشقش بیقرارت کرده بود

مرد عشقش باش تا شاهت کنم صد چو لیلا کشته در راهت کنم ... 

 

                                                                                              shaparak

نظرات 46 + ارسال نظر
رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:01

بچه ها همه بیاین این ور...

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:04

باشه دیگه به کار نمی برم...
کجایی؟هستی هنوز؟

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:05

کی اینجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:08

من اینجام خیلی شعرت توپ بود واقعا اخر عاشقی ادم به خودش و اونی که تو وجودشه میرسه

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:10

من قبلا نصفه شو داشتم پیدا کردن کاملش کار شاپرک بود...
خوبه که خوشت اومده...
نفهمیدی دیگه کی اینجاست؟

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:12

چقدر مینیاتوره زیباست بدجور تحت تاثیر قرار گرفتم

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:14

اهای سیاهی کیستی؟ :پارسی کولا {}-:
نکنه همون گرگ و میشی هستی که المیرا برات اسم انتخاب کرده؟

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:14

بچه ها کی نمره هاشو گرفته؟

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:15

نه بابا یه عده شب و روز اینجان اما لو نمیدن ترسوها بیان جلو ببینم از چی میترسین؟صلاحتونو بذارین زمین بیان اینجا با سیستم های امنیتی محافظت شده اگه چیزی کش برین آژیر به صدا در میاد راستی رازقی مگه تو هم تو جلسات نشره هستی ؟

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:16

نمی دونم می گم می خوایین بیام خیلی دوست دارم بدونم اونجا چه خبره...
بیام؟

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:17

منه بیچاره گرفتم تو که میگفتی وقت نداری ترم تابستونم نمی خواستی ورداری حالا میخوای بیای تو نشریه؟
پارسی کولا بیا بیرون
خنک بنوشید

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:18

تو که با شاپرک صمیمی تری خوب باهاش حرف بزن تو هم بیا ولی بد قرقر نکنی من وقت ندارم این دیگه حذف کردنی نیستا

- دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:18

این کامنت مال کیه؟
"من قبلا نصفه شو داشتم پیدا کردن کاملش کار شاپرک بود...
خوبه که خوشت اومده...
نفهمیدی دیگه کی اینجاست؟ "

تو تمام اینترنت پره
۱-
http://www.gasedackocholo.blogfa.com/post-45.aspx
۲-
http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=130669&forumID=452

۳-
http://sahbayerezvan.blogfa.com/post-23.aspx
۴-
http://saye_mah.mihanblog.com/post/75

۱۰۰ تا دیگه منبع میتونم پیدا کنم که توش هست

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:19

مگه دیوونه م که تابستونم الکی خراب کنم تازه ماه رمضان هم هست و من روزه می گیرم و در نتیجه اگه سر کلاس هم بیام حلاک می شوم(-:

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:20

حالا مگه چی می شه منم باشم)-:
شاپرک نمی ذاره)-:

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:22

جدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی من بالاخره جهانی شدم؟
مال منه،حالا باید چیکار کنم کی پرواز دارم؟
صبر کن ببینم اصلا شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:23

چرا بابا کاری نداره بهش بگو اگه نذاشت بگو دکتر ازت دعوت کرده بری اونجا من دیگه رفتم یه ساعت دیگه باز میام

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:24

نمی ذاره ))-:
راستی دوست عزیز نگفتی که کی هستی؟

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:22

من اینجا هستم ولی چه کس دیگری نیز می تواند اینجا باشد؟؟؟؟
خدا داند...

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:28

چقدر همه چیز وحشتناکه...
اره باید مخفی شد...
رازقی کیه؟
شاید یه ادم خواره!!!!!!!!
بقیه چی؟
اره از اون ها همباید ترسید...
نه تو این دوره زمونه نمی شه به هیچ چیز و هیچ کس اعتماد کرد...
پس ما مخفی باقی خواهیم ماند ...
تا روزی که قیامت بر پا شود...

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:31

شماها یا خودتون و گیر اوردین یا ماهارو ولی حوصله تون سر نمی ره؟؟؟؟؟؟
من اگه بودم حتما تا الان دیوونه شده بودم...
حالا هدفتون چیه؟
بازی ی ی ی ی ...
با کی؟
شاید هم دارین امار می گیرین؟!!!

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:33

رازقی جدا خودتی؟حالت خوبه؟یه چی بگو باور کنم

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:38

اره عزیز خودمم..
چی بگم تا باورت شه این همه چرت و پرت گفتم بس نبود؟{}-:

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:41

چرا بابا کار خودته از نمره ریاضیت راضی بودی؟من رفتم اگه کس اومد بهم بگو امروز حوصله م سر رفته

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:41

ولی من شک دارم که تو فرزانه باشی()-؛

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:43

اره و نه ...
نمی دونم!!!!!!!!
فقط خطر از بیخ گوشم گذشت...
راستی المیرا کجاست؟
چرا امروز پیداش نیست؟
من چه جوری خبرت کنم؟

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:44

بوشو بابا من رفتم

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:45

{}-: {}-: {}-:

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:45

یه میس بنداز واسم

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:47

شماره تو ندارم که...
بده...........تا بهت میس بزنم.

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:49

من چیکار کنم ...
ای بابا... به شاپرک بگم که بهت بگه...

سعید محمدی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:23 http://jbhun.blogfa.com

شما هم که فقط تو توهم هستین . این شعرا چیه دیگه . اصلا باورکردنی نیست

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:02

اون که تو توهمه اونه که فکر میکنه باید یه همچین داستانیو مجسم کنه و زور بزنه باورش کنه
اینا یعنی به خود رسیدن به ته وجود خود ادم و بدونه همه چیز واسطه ست تا خودشو پیدا کنه و بدونه وجودش چقدر میتونه خالصانه به کار گرفته شه والا ما دنبال لیلی و مجنون نیستیم
فکر کنم بعضی ها خوب درک کردن که اون که تو توهمه اونه که سطحی نگاه میکنه به شعر و حرفای ما قابل توجه بعضی ها ۳ فاکتوریل

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:04

شما که خارج از توهم هستین چه گلی به سر ما زدین؟...
ببینم می تونی اسم چند شاعر بزرگ ایرانی رو بگی؟
می گم فرزانه بهت جایزه ابنبات بده{}-:

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:06

امروز کلا دکتر حوصله نداره فکر کنم یکی از مریضاشو زیر تیغ جراحی ناکام کرده اشکالی نداره دکترا که روزی هزارتا ازین کشته ها میدن هر کسی قسمتی داره دیگه اونم باید قاتلش تو میشدی

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:06

به سلام استاد فرزانه چی گفتی من سرم بدجور گرفت{}-:

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:08

رازقی تو اگه میخوای خودت جایزه بده و الا من که گفتم همشون شوخی بیش نیود جز واسه المیرا واسه هیچکی هیچی نمی خرم ولی تو میخوای پول بده براش بخرم تازه ایشون دور از جون همه مرض قند داره خودش گفته

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:08

ببین دکتر خوش نداره وقتی که نیست پشت سرش حرف بزنیم.
الان میاد مارو می زنه هااااااا.....

رازقی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:11

من که اه ندارم تا با ناله سودا کنم بطور عامیانه گور ندارم تا کفن داشته باشم...
جدا دکتر مرض قند داره ؟؟؟؟؟؟؟؟
پس واجب شد که یه جعبه شیرینی واسش بخریم{}-:

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:12

وای راست میگی دستام داره از ترس میلرزه
ما پشت سرش کی حرف زدیم خودش اومد نظرات مارو شست گذاشت کنار منم جوابشو دادم اصلا من رفتم هر وقتم کسی در مورد حرفام چیزی گفت وقتی اومد یقشو میگیرم خوبه؟
در ضمن من رفتم

المیرا دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:57 http://elmiraeverlasting.blogfa.com

سلام دارم میرم فوتبال ببینم
همگی به افتخار برزیل دست دست

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:49

انقدر فوتبال ببینید تا ببینم کدوم جام مال شماها میشه

فرزانه دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:58

الان که نیمه اول تموم شده پس کجایین ؟
همه فوتبال می بینن بعد یهو زنگ می زنن به من انتظار دارن عصبی نشم وسط خواب نازم کلا ۱۲ شب می خوام خیلی دیر پا شم ۷ بیدارم دیگه هم در روز نمی خوابم ولی مردم الان جغدن شبا بیدار روزا خواب واسه همینه عقب موندیم تو کشورای دیگه اصلا اینجوری نیست ۸ شب بیشتر اروپا تعطیله صبح زود همه میرن سراغ زندگی روز یه سره مفید کار می کنن شب عین ادم می خوابن

رازقی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:00

جام بیکاری...{}-:
ولی ارژانتین قهرمان می شه((-:

Shaparak سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:03

بچه ها وبو دوباره باز کنین قافلگیر شین!!!!!!!!!

سعید محمدی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:25 http://jbhun.blogfa.com

اون چیه در مکانی که من نیستم دارین منو بازخواست میکننین . برین خونه هاتون فوتبال ببینین . چه معنی داره دختر تا پاسی از شب تو شبکه باشه . به گشت خبر میدم بیاد شما رو ارشاد کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد