عکس ها و نظرات شما...

 

          

 

 

       

        

 

 

بچه ها هرچی از دیدن این عکس ها به ذهنتون میاد بنویسین... 

هر کس خواست اسمشو ننویسه... 

هر کی این پست رو دید نظرشو بنویسه... 

دوست... 

آشنا... 

غریبه... 

رهگذر... 

و... 

... 

هر کس اومد بنویسه... 

 

 

                                                     www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:19

ببخشیدا
ما تو زبون محلی بهش میگیم
سگه گل
گفتی اولین چیزی که یادت میاد

شاپرک:
مرسی...
آره خودم گفتم...
حالا چرا...؟؟؟

فرناز یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:51

سلااااااام سلااااااااام
همه خوبیییییییییییییین؟؟؟؟؟؟

به قول سهراب سپهری :
تا شقایق هست زندگی باید کرد

فرناز یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:06

با حریر پیله های کاغذی
واسه من جاده رو ابریشم نکن
من به پروانه شدن نمیرسم
حرمت فاصله منو کم نکن

فرناز یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:14

وقتی توی لحظه های عشق تورو کم میارم
به دلم هزارو یک غم میارم
توی چشمات خودمو گم می کنم
آسمون دلمو نم می کنم
پر بارون میشم از دیدن تو
پر آرزو واسه چیدن تو
گرچه داشتنت برام خیالیه
بی تو اما زندگیم چه خالیه

سینا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:18 http://omide-ma.blogsky.com

من یاد تریاک می افتم.آخه ای گل از خانواده خشخاش هستش/

مصطفی دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 http://jbh-boy.persianblog.ir/

یاد سبزی فروشی محلمون افتادم؟..راستی شقایق خوردنیه؟

شاپرک:

عماد شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:21

سلام. من این ترم دانشجوی مهمان جابرم( ترم یک کارشناسی معماری) همیدوارم انتقالیم جور بشه و همین جا بمونم... راستی... گل شقایق.....راستش من از این گل بدم میاد....به هر حال عکسش بیشتر قابل تحمله

سلام...
خوش اومدی دوست عزیز...
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد