خداحافظ...

سلام...  

این آخرین پست منه... 

میخواستم بگم از آشنایی با همه ی شما دوستانم خوشحال شدم... 

خوبی که ندیدین... 

بدی هامم به خوبی خودتون ببخشین و حلالم کنین... 

وبلاگو تعطیل نمیکنم... 

میسپرمش دست رازقی... 

شاید تا چندوقت دیگه آدرسش رو منتقل کنم به بلاگفا... 

در صورت تغییر همینجا اطلاع میدم... 

همیشه شاد و سلامت باشین... 

خدانگهدارتون... 

                                                                            www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com  shaparak       

    

  

 آواز عاشقانه ی ما در گلو شکست

حق با سکوت بود ،صدا در گلو شکست

دیگر دلم هوای سرودن نمی کند

تنها بهانه ی دل ما در گلو شکست

سربسته ماند بغض گره خورده دردلم

آن گریه های عقده گشا در گلو شکست

ای داد،کس به داغ دل باغ ،دل نداد

ای وای،های های عزا در گلو شکست

"بادا "مباد گشت "مباد ا"به باد رفت

"آیا "زیاد رفت و"چرا "در گلو شکست

فرصت گذشت وحرف دلم نا تمام ماند

نفرین و آفرین و دعا در گلو شکست

تا آمدم که با تو خدا حافظی کنم

بغضم امان نداد وخدا ... در گلو شکست...

                                                                     

 

 

                                             

نظرات 6 + ارسال نظر
سینا شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:31

غریبه شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:36

چرا؟؟؟؟؟
خداافظی
؟؟؟؟
مگه چی شده؟؟
درست که بچه ها دیگه کمتر میان اینجا ولی ما ها که میایم یه سری میزنیم
بس ما چی میشیم؟
شما ها چطون شده؟؟؟

... شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:13

آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برات تنگ میشه شاپرک

؟ دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:01

چرا شاپرک جونم؟من اصلا نمیومدم تو وب. ولی الان که اومدم تو داری میری. خیلی ناراحتم.همه ناراحتن .دوست داریم

انزلی چی چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:07

ه ه ه ...
یعنی کلا تموم شد؟

سدره دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:27 http://doelbaz.blogfa.com/

آپ شدیم
نرو شاپرک
به جای رفتن پرهاتو بازتر کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد