سلام دوستای خوبم...

      تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

دوستان عزیز... 

لطفا نظرتون رو درباره ی عنوان جدید وبلاگ بگید... 

تا با نظرات همدیگه بتونیم یکی خوبشو پیدا کنیم... 

با تشکر...                                         

                                                shaparak 

      تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

سلام به تمامی دوستان گلم...  

 

اول از همه به دوستان جدیدمون سلام عرض میکنم و خوش آمدید میگم... 

اینجا رو وبلاگ خودتون و ما رو دوستای خودتون بدونید...   

 

 

دوستانی که تازه با هم لینک شدیم... 

از بابت آشنایی با شما خوشحالیم و همچنین خوشحالیم که ما رو قابل دونستید...

 

خانم یا آقای فریاد خوش آمدید...دوستی دوستیه...چه وبلاگی چه غیر وبلاگی... صداقت و صمیمیت مهمه...  

به قول یک دوست خوش سخن...توی این وبلاگ ها آدم هر چه قدر بخواد خودشو یه جور دیگه که نیست نشون بده...باز هم لو میره...چون آدم از اصل خودش نمی تونه فرار کنه... 

امیدوارم که بتونیم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم...   

 

خانم دوست جون خوش آمدید... 

از دوستای ما دلخور نباش...همشون گلن...  

 

آقای پیلا پیلا از حضور دوباره ی شما خوشحال شدیم... 

 

 

آقا مصطفی نگران نباش...حالم خوبه...فقط دچار کمبود وقت هستم...  

آها!یه چیزی...انگار خیلی منتظر بودی یکی برات بره خواستگاری...بگو کیه جانم...خودم برات میرم خواستگاری...تو فقط آدرس بده...  

 

 

عسل جان شرمنده تو باز اومدی من نبودم...  

 

صدیقه خانم و فرناز جان...و فرزانه خانم و المیرا جان و حمیده ی عزیز ازین که اینجا میبینمتون خوشحالم...   

 

آقا پیمان ممنون که شما هم سر میزنید...   

 

جناب روح پرواز دلمون واستون تنگ شده ها... 

 

فقط یه چیزی...مگه نگفته بودم من نیستم یه بار با هم دعواتون نشه هااااا 

 دوست جون جان...دوست مایی...فقط این رازقی گناه داره کاریش نداشته باش... 

با هم دوست باشین.... 

 

   

آقای معمار هم که....پیداش نیست....هر جا هستید...شاد باشید...شاد باشید...  

 

رازقی جان...شعرت معرکه ست...آفرین....موفق باشی... 

 

ازین که یه مدت نمیتونم بیام و بین شما دوستان عزیزم باشم حیلی ناراحتم... 

ولی خوشحالم که هر روز به معرفت شما دوستای خوبم بیشتر پی میبرم... 

الان هم که اومدم ...شرمنده...فقط برای چند دقیقه س... 

امیدوارم زودتر بتونم دوباره مثل قبل با شما باشم...   

 

 خداحافظ تا.....؟  

 

دوستدار شما                                    shaparak 

             تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

نظرات 52 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:44

cheghad shoma ba adabin shaparak jun badam taghsire man nabud ina eine shoma nabudan bem khoshamad began hamashun davam kardan beharhal dg tamum shod kheili khoshhal misham vaght konin bahatun hamsohbat sham

شاپرک:
خواهش میکنم..ممنون...
ما هم خوشحال میشیم...

dusjun سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:46

un balaio man neveshtam enghad lahne sohbate shaparak samimi bud yadam raft chan vagh bud kambude mohabat gerefte budam

مصطفی سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:54 http://gbh88.blogfa.ir

مگه دستم بهت نرسه شاپرک...خواستگاری کجا بود؟؟؟..چرا حرف تو دهنم میذاری..

شاپرک:
سلام آقا مصطفی...
میدونستم خجالت میکشی با اینکه نمیتونستم ولی اومدم جوابتو بدم...
خجالت نکش آقا مصطفی...
.
.
.
بابا پیر شدی دیگه...
بای بای....

dusjun سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:25

shaparak injai?man daste gol mikharam ta agha mostafa bere arayeshga amade she ma ham hazer mishim berim khastegari man vase chan nafar raftam baladam

خوشم میاد ادم خیری هستی ایشاالله جبران کنیم(-؛ رازقی

مصطفی چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:03 http://jbh-boy.persianblog.ir

عزیزم مشکل اینه که شما یه نفر رو تو کتابخونه دیدی با من اشتباه گرفتی.یعنی اینقدر سن بالا نشون میدم؟!....حالا طرف کی هست؟..کی میریم خواستگاری؟...دوست دخترم باید سیگاری باشه ......بادا بادا مبارک بادا

اخه بچه جون چی می شد جلوی این زبونتو یه خورده می گرفتی...دیدی مرغ از قفس پرید)-؛ تازه منم می خواستم بیام.راحت شدی کنسل شد)-؛ رازقی

shaparak چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:29

دوست دختر!
سیگاری!
نه...تو خیلی باید روت کار شه...
پشیمون شدم...
زوده برات...
به موقش خودم خبرت میکنم...برو خوش باش جانم...

تا بعد

شاپرک جون حالا از دهنش در رفت یه چیزی گفت شما زیاد جدی نگیر زن می گیره ادم میشه.قول میده مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مصطفی چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 http://jbh-boy.persianblog.ir

نه

شاپرک:
دیدی رازقی جان!
میگم زوده براش باور نمیکنی...

المیرا چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:41

سلام شاپرک از لطفت به همه ممنون

شاپرک:
سلام عزیزم...
لطفو شما دوستای گلم دارین...
منم دوست دارم...

Faryad چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:55

سلام به همه
اولا من آقای فریادم
چه طور منو نمی شناسی؟
دوما باشه بعدا چون الان بلید پروژه بهرنگ و آماده کنم

شاپرک:
سلام آقای فریاد...
باید بشناسمتون؟!
باشه...منتظر باشین...به زودی پیداتون میکنم...
فقط این آقای معمار اعتراف نکرد...
شما دو نفر با هم از کمپیون به وبلاگ اومدید (هوشو دارین!)
خودم پیداتون میکنم...
پروژه تون به سلامت...

راستی...
ازین که اومدید به جمع ما خوشحالیم...

پیمان چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:59 http://harf4del.blogfa.com

ممنون،وظیفست(وظیفه است).

شاپرک:
خواهش میکنم...شما خیلی به ما لطف دارید...

dusjun چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:01

ki injas?

صدیقه چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:22

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مرسی شاپرک جان از لطفت.بابا دلمون برات تنگیده کجایی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه تو دانشگاه میبینیمت نه تو وب.به قول فرناز خودتو به ما بنما
راستی مثل اینکه اینجا خبراییه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خواستین برین خواستگاری یه وقت مارو جا نندازینا!!!!!!!!!!!!!مام هستیم

شاپرک:
سلام عزیزم...
منم دلم برات تنگیده...
نه پشیمون شدم...براش زوده بریم خواستگاری...
حالا به موقش خودم همه رو خبر میکنم...

صدیقه چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:34

باز نیومدین رفتم
ولی
دوباره برمیگردم
هورااااااااااااااااااااااااا
فعلا

شاپرک:
منتظرت هستیم جیگر...
وبلاگ بدون تو آخه صفا نداره که...

نگین چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:56 http://jbhfriends.gigfa.com

سلام دوستان ,شما هم به سایت بچه های جابر تشریف بیارین

شاپرک:
سلام خوش اومدید...
شرمنده...
من یکی که با این چیزا مخالفم...
دوستان اگه میخوان میتونن سر بزنن...

dusjun چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:31

shaparak age injai begu karet daram

شاپرک:
فکر کنم دیر اومدم...!

رازقی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:20

خاک هر شب دعا کرد/از ته دل خدا را صدا کرد/یک شب اخر دعایش اثر کرد/یک فرشته تمام زمین را خبر کرد/و خدا تکه ای خاک بر داشت/اسمان را در ان کاشت/خاک را توی دستان خود ورز داد/روح خود را به او قرض داد/خاک توی دستان خدا نور شد/پر گرفت و از زمین دور شد/راستی من همان خاک خوشبختم/پس چرا گاهی این همه از خدا دورم؟؟؟؟؟؟؟؟

شاپرک:
آخه رازقی جان...مگه نگفتم این مطالب قشنگتو به عنوان پست بذار
نه نظر...!
بچه ی خوب...من پسوردو واسه همین بهت دادم جانم...!

دریا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:58

سلام/من دریام /گاهی مواج.گاهی اروم.خوشحالم اومدم تو این جمع.البته منتظر میمونم ببینم شمام خوشحالین یا نه..

شاپرک:
سلام دوست عزیز...
ما هم خوشحالیم که یک دوست جدید بهمون اضافه شد...
خوش اومدی...
با اومدنت وبلاگ ما رو هم دریایی کن...
منتظرتیم...

dusjun پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:11

be nazare man yezare ha ru onvan fek koni bad nis shaparak delam kheili gerefte khandehat adamo arum mikone

یاشار پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:25 http://jbhfriends.gigfa.com

سلام بچه ها
حتما به کلوپ بچه های جابر یه سر بزنید
راستی شاپرک خانوم خیلی ممنون میشیم ما رو لینک کنید تا بچه های بیشتری با وبسایت ما آشنا بشن

شاپرک:
سلام دوست عزیز...
خواهش میکنم...شما لینک شدید...

المیرا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:47

سلام شاپرک عنوان جدید قشنگه، فکر کنم همین بمونه خوبه

شاپرک:
سلام...ممنون عزیزم...

یک دوست پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:40 http://jbhfriends.gigfa.com

سلام..
شاپرک فکر کنم عنوان وبسایتمون خوب نبود حالا درستش کردم فکر کنم حالا یه خرده راضی تر باشی.ممنون میشم وبسایت ما رو لینک کنی تا دوستان بیشتری با این وبسایت آشنا بشه

شاپرک:
سلام دوست عزیز...
خواهش میکنم...من شما رو لینک کردم...
راضی نبودم به خاطر من این کارو بکنید...
دوستان من دوستان شما هم هستن...
شما هم دوست مایی...
ولی باز هم میگم...
من به شخصه.........................
شرمنده...قبلا نظرمو گفتم...

مصطفی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:48 http://jbh-boy.persianblog.ir

سلام شاپی...چطوری؟..مفهوم کلی عنوان وبلاگت قشنگه ولی به نظرم لغات خوب کنار هم قرار نگرفتن مثلا متونی بذاری
آلاچیق بچه های معماری جابر
یا
آلاچیق معماری جابر
یا
آلاچیق معماران جابر
یا
آلاچیق رازقی
یا
آلاچیق مصطفی و رازقی
یا
آلاچیق مصطفی و رازقی که شاپرک رو توی آلاچیق راه نمیدن
یا
آلاچیق زادگان معماری
یا
راستی که میریم خواستگاری؟

شاپرک:
سلام...
دیدی اومدم باز میخوای سر به سر من بذاری؟!
میخوای بذارم آلاچیق موصی....!

برو درستو بخون بچه...برات زوده...

سارا جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 http://jbhfriends.gigfa.com

سلام شاپرک خانوم
چطور میتونم واستون پیام خصوصی بفرستم؟

شاپرک:
سلام دوست عزیز...
سمت چپ وبلاگ که درباره وبلاگ توضیح داده...تماس با مدیر رو کلیک کنید..
فقط اگه قضیه عوض کردن نظر منه........
شرمنده.....
من اعتقاداتمو هیچ وقت به شک نمیندازم....

سارا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 http://jbhfriends.gigfa.com

نه در اون باره نیست
ببخشید امیدوارم دوستتون ناراحت نشن ولی اگه واستون پیامی بفرستم فقط خودتون میخونید و یا آقای رازقی هم پیام من رو میخونن؟

شاپرک:
نه عزیزم....فقط خودم میخونم...مطمئن باش...
منتظر پیامت هستم...
یه چیزی سارا خانوم...
این رازقی جان ما هنوز به کسی نگفته آقاست یا خانوم...
بچه ها همچنان در حال جستجو هستن...

رازقی شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:29

ای ول مصطفی!
تو از اولش هم بچه ی با استعدادی بودی.من که میگم اون اسمه که آلاچیق مصطفی و رازقی که شاپرک و توش راه نمیدن از همه بهتره
البته اگه بعد نوشتن این کامنت زنده موندم(-

مصطفی شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:32 http://jbh-boy.persianblog.ir

رازقی جون اگه من جای تو بودم بعد از گفتن این حرف از کشور خارج میشدم...راستی امروز شاپرک رو تو دانشگاه دیدم اونم ۲ بار..

شاپرک:
فک کنم من هم شما رو دیدم...
تو کتاب خونه بودین نه؟
من شما رو نمیشناسم ولی میدونم تو کتاب خونه اید...
اسمتون رو توی دفتر کتابخونه بود...
منو آخه از کجا میشناسی؟؟؟؟؟؟
حتما دوستاتون خبر دادن نه؟؟؟؟
کار آقای محمدی ه نه؟؟؟؟

مصطفی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:37 http://jbh-boy.persianblog.ir

محمدی؟؟...محمدی کیه؟...

شاپرک:
پس منو از کجا میشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رازقی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:49

بابا خیلی باهالی

مصطفی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 http://jbh-boy.persianblog.ir

شاپرک شوخی کردم..نه تو رو میشناسم و نه دیدم

شاپرک:
دروغ میگی....
بالاخره من پیدات میکنم....
اسمت رو تو دفتر کتابخونه دیدم...
هر وقت با نانچیکو گیرت اووردم اونوقت به همه چی اعتراف میکنی....

مصطفی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 http://jbh-boy.persianblog.ir

شاژرک یه چیز بگم...نگرد..من همیشه از شنبه تا سه شنبه از ۹ تا ۴ تو کتابخونه هستم...همین...از رازقی بپرس

شاپرک:
دیدی اعتراف کردی؟!
آفرین پسر خوب...
۹ نه ساعت ۸ یا ۸ و نیم...دیگه به من دروغ نگو...
دیدی که وسعت اطلاعاتم زیاده....

مصطفی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 http://jbh-boy.persianblog.ir

بابا تو دیگه کی هستی ..شماها دیگه آمار کی رو دارین؟؟..بابا بیاین تو چت روم دیگه اینجا که نمیشه چت کرد.راستی تو محمدی رو از کجا میشناسی؟؟؟
http://jbhfriends.gigfa.com/?L=chat.chat

شاپرک:
من دکترای آمارگیری دارم بچه...
چت هم نداریم!
دیدی باز اعتراف کردی...آفرین...آقای محمدی رو هم خوب میشناسم...

مصطفی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 http://jbh-boy.persianblog.ir

تازه شناختمت ...تو همون دختره هستی که سنش زیاد میخوره..؟؟

شاپرک:
اینم جواب آخر......
آقا مصطفی.من بر خلاف بقیه مشکلی با سنم ندارم..
اصلا با خودم مشکلی ندارم....
برو خوش باش....

اوف دیگه هان!
فردا میبینمت...رازقی جان.....!

مصطفی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 http://jbh-boy.persianblog.ir

پس شانسی درست گفتم..جدی سنت زیاده...........

رازقی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:38

اره یه ۲۰ سال از تو کوچیکتره نی نی!من تا حالا لوت ندادم تا زنده بمونی.پس اگه سر و کلت شکست تقصیر من نندازی.

mr.Bala یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:48

سلام اکوری مکوریا چطورین؟
هی شما آره آره شما با شمام منم منم منم اووووووووومدمممممممم
خوش اومدم
خوش اومدم؟

به به خوش اومدی اقا!منور کردین!!فقط از اون اکوری مکوریا که منظورت ما نبودیم که؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گوگولی مگولی(-؛


شاپرک:
سلام.............
آره آره....خوشششششششششش اومدی.....
بالا بالا جان!
انرژی ای که داری رو حس میکنم آقای پر انرژی....
به جمع ما خوش اومدی...............
امیدوارم همیشه همین طور پر انرژی باشی....

FARYAD یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:59

راستش اسمش فرق نداره
همین که یه آلاچیقی باشه که مارو تا ابد کنار هم نگه داره خوبه هرچند که من از این وضع راضی نیستم از این فضای اینتر نت و دوستیای اینجوری متنفرم
اما فعلا گویا چاره ای نیست نه؟
راستی شاپرک منم خوب می نویسما اینو منتقدین میگن
برا وبلاگ بنویسم؟؟؟؟؟
البته اصلا رو در واینستاها
دوست دارم تو ساخت این آلاچیق کمک کنم
و یه چیز دیگه به نظرم اینکه تو این وبلاگ همدیگرو نمیشناسیم هم خوبه هم بد که بدیهاش بیشتره

دوست عزیز با کنایه صحبت نکن)-؛
در ضمن شما اگه از سالی یه بار بیشتر به ما سر بزنین کمی بیشتر اینجا احساس امنیت خواهید کرد.
در ضمن اینجا همه همو می شناسن( جز منو)که اونم دلایل خاصه خودشو داره.
حالا شاپرک میاد جوابتو میده(-؛

شاپرک:
خیلی هم خوشحال میشیم که کمکمون کنی....
این آلاچیق مال من نیست...
مال همه ی بچه های معماری جابره...
البته بچه های گل رشته های دیگه هم همیشه اینجا مهمونن.....
نه..!اصلا ما مهمون نداریم...
هر کی میاد اینجا صاحبخونست.....
در مورد نوشتن....باید بگم...
دوست عزیز...آقای فریاد...
شما میتونید نوشته ی خودتون رو به صورت پست خصوصی ارسال کنید...بعد به اسم خودتون داخل وبلاگ به اسم خودتون گذاشته میشه.....
نه تنها شما....بلکه همه ی دوستان علاقه مند میتونن این کارو بکنن.....
خیلی هم خوشحال میشیم....
موفق باشی......

Mr.bala دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:00

سلام خدمت خانم پروانه نه نه ببخشید شاپرک
نمیدونم کی هستی ولی هر کی هستی خیلی باهالی

خوشگل اون شاپرک نبود که جوابتو داد من بودم.مخلص هر چی ادم با صفا(-؛ رازقی

شاپرک:
سلام خدمت آقای بلا..........
ممنون........باهالی از خودتونه.......
خیلی خیلی خوش اومدی......
بازم بیا که وبلاگمون به انرژیت نیاز داره....
منتظرتیم دوست عزیز.....

[ بدون نام ] دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:02

چطوری FARYAD ؟ اینجا هم که داری گردو خاک می کنی

FARYAD دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:45

رازقی من که نفهمیدم منظورت از امنت چیه ؟
من فقط خواستم نوشته هامو در اختیار جمعی بذارم که دوسشون دارم همین الانم به طور رسمی از وبلاگای دیگه کناره گیری کردم
فرقش چیه من بدونم تو کی هستی یا تو بدونی من کی هستم
مهم اینه که ما میدونیم که سلام یعنی چه که زمان معناش چیه من کیه اون کدومه مهم نیست چون کلا این جمع اینترنتی بیشتر مارو از هم دور می کنه تا نزدیک!

درسته اصلا مهم نیست که شما یا من کی هستیم!چقدر قشنگ گفتی که مهم اینه که معنای سلام و بدونیم.فریاد جان دربست کوچیکتیم.من مطمعنم که حتما یه روزی یه کارگردان بزرگ می شی(-؛ رازقی

معمار دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:09

سلام چطری تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هی چه روزگاری شده امان از دسته مردم

شاپرک:
سلام...
چی شده آخه؟؟؟؟!!!
آقای معمار...قرارمون با بچه ها میدنی چیه؟؟؟؟
(هی)... نداریم....
آفرین....
دیگه ننویسی ها.....

معمار دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:11

خوب هستی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اشتباه نکن مخاطب من خودم هستم اخه داشتم قربون صدقه خودم که وب ام روشنه میرفتم

به قول رشتی ها (من مرا قربان)....(-؛ رازقی

شاپرک:
چه قدر خوبه که آدما بعضی وقتها خوب هستی ای که میگن واقعا از ته دل بگن...
این یکی رو شک ندارم که از ته دل بوده....!

‌Mr.Bala دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:19

ای وای فک کردم شاپرکه.....رازقی تویی که بابا

باشه تو هم خوب

شاپرک:
این رازقی ما هم بچه ی خوبیه....
باهاش دوست شی ضرر نمیکنی...بالا بالا جان....!

Mr.Bala دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:22

میگما FARYAD ولی اوو زک شیرین گوشتی ایسا
آها

[ بدون نام ] دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:26

همه ساکت
دارم بهنام صفوی گوش می کنم

شاپرک:
بالا بالا جان...یه چیز بگم...؟؟؟؟؟
الان آهنگ عوض شده....
بهنام جاشو به حمید داد...

Mr.Bala دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:27

بالایی منم من

شاپرک:
پایینیش هم منم....

FARYAD سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:05

سلامبه همگی
به شاپرک
و به رازقی عزیز که با اینکه نمیشناسمش احساس نزدیکی زیادی باهاش میکنم
رازقی جان مرسی که آیندمو روشن میبینی
می دونی؟
می خوام جواب بعضی هارو که میگن فریاد چرا کار نمی کنی ؟
چرا ترسیم؟چرا هندسه؟ جرا چرا چرا رو الان اینجا بدم
بابا حتما یه مگیم هست دیگه اگه خیلی رفیق بودین میومدین میگفتین بابا دردت چیه
ساناز جان اینقدر پشت سرم حرف نزن حتما یکی دیگه پیدا میشه که از روش کپ بزنی
باز دم مونیکا و یاسمن گرم که حد اقل فهمیدن یه مرگیم شده

رازقی دم تو هم گرم(هین طوری)

شاپرک:
سلام...
خب به ما بگو...
گوش میکنیم...
مطمئن باش ضرر نمیکنی فریاد جان...

Mr.bala چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:36

Akhe FARYAD mimiri be refighetam salam koni KK

شاپرک:
سلام...
عصبانی نباش...حواسش نبود....

Mr.bala چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:40

سلام مخصوص به خانم شاپرک. راستی من ( مستر بلا ) هستم نه بالا

شاپرک:
سلام...مخصوص مستر بلا...
وای ببخشید...از خستگی زیاده...شما به دل نگیر....
بلا بلا جان....!
نیومده با ما قهر نکنی بلا جان!

farzaneh چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:58

salam

Mr.Bala چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:50

ما مخلص شما هم هستیم. قهر چی چیه

شاپرک:
خواهش داداش بلا....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد