سلام...

             

 

سلام  

سلامی به زیبایی یک طلوع بهاری 

سلامی به آرامی ساحل دریای وجود تو 

سلامی به لاجوردی آسمان جوانی  

و سلامی به وسعت نگاه همه ی دانشجویان جابر ابن حیان 

... 

..  

.

سلام به همه ی دوستای گلم 

همین طور که میبینین شاپرک مهر شرمندگی رو پیشونی ما زد و یک صدم دانگ این وب رو رسما به نام ما زد . 

فقط امیدوارم که بتونم واسه هر چه بهتر شدن این وبلاگ قشنگ و پر از مهر و صفامون  مفید باشم.  

 

                                                        ارادتمند شما         Razeghi

نظرات 14 + ارسال نظر
shaparak چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:21

خواهش میکنم رازقی جان....


خودت گل بودی جناب....!


بابا تو که ما رو نصفه جون کردی تا بیای دو کلمه بنویسی جانم....!


موفق باشی....

پیمان چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:59 http://harf4del.blogfa.com

چه شروع جالبی!انشاالله موفق باشید.

ممنون، حتما با حضور دوستان عزیزمون موفق خواهیم شد رازقی

آیدا پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:07

سلام
رویا جون؛تبریک میگم وبلاگتون خیلی قشنگ شده...همینجوری ادامه بدین ولی چرا بچه هاتون نیستن؟ بابا تازه اولشه چه زود خسته شدید؟
به هر حال موفق باشید.

سلام ،ایدا جان ممنون از نظرت ولی من فکر می کردم بیشتر از اینا از نظرات شما بهره مند بشیم.بچه ها هم اگه نیستن و یا نمیان بدون که بی تقصیرن این روزا پروژه ای نمونده که نصیبشون نشده باشه... رازقی

حمیده پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:23

سلام رازقی جان بابا چه عجب بالاخره ما شما رو زیارت کردیم

سلام.بابت دیر کردنم باید از همه عذرخواهی کنم به خدا شرمنده دیگه تکرار نمی شه . رازقی

آیدا پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:48

شما لطف دارین...درس و پروژه همیشه هست دیگه...ما هم با همین چیزا درگیریم.استاتیک و....وگرنه خیلی دلم میخواد بیشتر بهتون بسرم.امیدوارم با همکاری شما و شاپرک جون وبلاگتون از اینم قشنگتر شه

شاپرک:
سلام آیدا جان خوبی؟
بابا چه عجب کردی....
خیلی خوشحال شدم اومدی...
بازم به ما سر بزن....

ممنون لطف داری آیدا جان....
چشات قشنگ میبینه....
قربانت...
بچه های ما هم کم کم پیداشون میشه...

شما دوستای خوب مهندس هم بازم پیش ما بیاید که بدون شما صفا نداره...

pila pila پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:52 http://www.pilaapilaa.blogfa.com

merC babate gola
inja gol nis ke bedam behetoon!

شاپرک:
سلام...
به وبلاگ ما خوش اومدید...
اون گل هم قابل شما رو نداشت...
خودتون گلید جناب...

نیلوفر (مکانیک) پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 http://www.meg1388.blogfa.com

سلام به معماری های عزیز

شاپرک شرمنده که جوابتو دیر دارم میدم درباره اون پیشنهاد ایشالا به زودی قراره ببینمت حضوری مفصلا باهات حرف می زنم



شاپرک :
سلام نیلوفر جان....
خواهش میکنم دشمنت شرمنده...
ما هم منتظر دیدار شما هستیم عزیز...

فرناز پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 19:23

یوهووووووووووووووووووووووو
سلام من اومدم
گفتم میام اینم گفتم که دیر به دیر میام حالا به هرحال......
سلام رازقی جون بابا کجا بودی ؛ اون چه رفتنی بود که یه هو رفتی و مارو نصفه عمر کردی حالا که اومدی ولی ترکوندی ها بابا ای ول؛ به قول خودت ؛ای ول به وله ای ول؛ رازقی یله ای ول .

فرناز جان ما رو خوشحال کردی.بازم به ما سر بزن حتی دیر به دیر. رازقی

صدیقه شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:44

چه سلام شاعرانه ای!جالبه همه شاعر شدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راستی:سلام

ای بابا حالا حالا خیلی مونده تا بخواد سلام ما شاعرانه بشه.در ضمن شاعر به سعدی و فردوسی و نظامی و.... می گن نه به یکی مثل من... رازقی

صدیقه دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:43

نه بابا شمام کم از فردوسی و نظامی و.....نداری.جدی میگم

ای بابا نگو این حرفو بچه ها بهم می خندن...روم زیاد می شه ها........ رازقی

صدیقه پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:30

اختیار دارین

فرناز پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:48

رازقی جون میگم یه کم خودت رو به ما بنما

آخه اومدی همینجوری بری و بیای بابا دس خوش !
قبلا تو نظرات شعرای خوشگل میذاشتی !

بدو ! بجنب که داره دیر میشه دادا.

معمار جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:18

جسارت به بعضیا نشه واسه خودم متاسفم که جامعه ما همچنان پیشرفت نکرده ها خیلی ها همچنان تو دوره حجر بسر میبرن. اخه شما(خطاب به بعضیا) دانشجو شدین یه مقدار پرستیژه دانشجو داشته باشین به خدا این رفتار سالیانه ساله که
پوسیده شده ه ه ه ه ه ه ه ه یه تکونی به خودتون بدین............

Mr.bala پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:06

معمار جون خونتو کثیف نکن
همه چی حل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد