خداحافظی....!

منظورت این شعر بود عسل جان!  

هر که عاشق میشود خطا بسیار می باید کشید 

بهر یک گل  منت از صدها خوار میباید کشید 

من به مرگم راضیم اما نمی آید اجل! 

بخت بد را ببین از اجل هم ناز میباید کشید..... 

 

ببین چیکار کردی که تو قسمت خوش آمدید پست غزل خداحافظی تو رو گذاشتم!!!؟؟؟!!!! 

بازم به جمع دوستات بیا... 

دلمون برات تنگ میشه.... 

 

 

 

راستی بچه ها اون ساعتی که اون گوشه گذاشتم دقیقا یک ساعت جلو.... 

فعلا باهاش کنار بیاید ببینم میتونم میزونش کنم یا نه... 

اگه نتونستم خودتون....... 

خلاصه نگین نگفتی! 

 

 

اه چه خبر خوبی! 

اخبار گفت فردا ساعت۲۴.... ساعت رسمی جلو کشیده میشه..... 

اون وقت ساعت ما هم میزونه.... 

دیگه نمیخواد دستکاریش کنم....

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:47

عسل ! اینجوری نرو ؟؟؟؟؟؟؟؟
من دلم برات تنگ میشه پس این چه اومدنی بود و این چه رفتنیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازت خواهش میکنم روی ما دوستای خوبو خوشگلتو زمین ننداز !( خب من(فرناز) . حمیده . رازقی . صدیقه . سپیده . شاپرک . مجتبی . محمد . و ..... ) دلمون برات میتنگه! آخه ؟ چرا ؟ اینقد با ما بهت بد گذشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطمئن باش هر جا هستی ؛ هرکی هستی ؛ برات آرزوی شادی و موفقیت و سربلندی دارم. امیدوارم این پیغاممو بخونی
ما همه دوستات بودیم و از بودن با تو راضی و خوشحال و دلمون برات تنگ میشه گلم .
عیدتم مبارک نازم

مکانیک 88 باهنر چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:47 http://ukmechanic88.blogfa.com

سلام
مطلب جالبی بود
ممنون
خوشحال میشیم از وبلاگ بچه های گروه ما هم بازدید کنید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد